Jak napisać ebook, którego chcą twoi klienci
Nawet jak jeszcze nigdy tego nie robiłaś i nie masz pojęcia jak się zabrać za pisanie ebooka. Nawet jeśli Twoje poprzednie ebooki to była kompletna klapa.
Ten workbook poprowadzi Cię krok po kroku i stworzysz e-book, na który czekają Twoi odbiorcy!
Regularna cena 87 zł
Cena regularna workbooka to 87 zł, oferta promocyjna jest ograniczona w czasie.
Oto co znajdziesz w workbooku
Przekonasz się jak wiele zależy od Twojej motywacji. Odkryjesz co Ciebie motywuje do stworzenia e-booka i ruszysz do przodu!
Zdecydujesz jaki cel ma pełnić Twój e-book, by był jak najbardziej wartościowy dla Twoich czytelników i jednocześnie wpisywał się w strategię Twojego biznesu.
Pokażę Ci, jak stworzyć dobry konspekt e-booka, który przeprowadzi Twojego klienta z punktu A do B. Dzięki temu Twój klient od razu zobaczy efekt i będzie chciał więcej.
Dostaniesz listę stron strategicznych, przykłady co konkretnie na nich zamieścić, by Twój e-book realizował Twoje biznesowe cele i rozwijał Twoją markę.
Pokażę Ci, jak stworzyć świetną stronę "o autorze", nawet jeśli próbowałaś już wiele razy i nigdy nie byłaś zadowolona z efektu. Będziesz mogła wykorzystać ją nie tylko w e-booku, ale w innych miejscach, np. na swojej stronie internetowej.
Dowiesz się czym jest numer ISBN, skąd go wziąć i czy go potrzebujesz.
Poprowadzę Cię krok po kroku z punktu A do punktu B, dzięki czemu nawet jeśli dziś nie masz pojęcia jak zabrać się do pisania, to ten workbook Ci w tym pomoże.
I wiele, wiele więcej!
50 stron, ponad 20 ćwiczeń praktycznych
Spis treści
Wstęp
Rozdział 1. Motywacja
Rozdział 2. Decyzja i cel
Rozdział 3. Zacznij pisać
Rozdział 4. Plan treści
Elementy uniwersalne
Twoje treści – konspekt
Twoje treści – pisanie i wyróżniki
Rozdział 5. Tytuł i nagłówki
Elektryzujący tytuł
Celne nagłówki rozdziałów
Rozdział 6. Strony strategiczne
Strona informacyjna
Strona „O autorze”
Strona CTA
Zakończenie
Zajrzyj do środka
Kim jestem
Nazywam się Agnieszka Tomal. Jestem grafikiem i coachem.
Pomagam kobiecym biznesom tworzyć wyjątkową oprawę graficzną marki osobistej, która pokazuje ich pasję, wartości i która przyciąga idealnych klientów. Jestem fanką e-booków. Wiem, że są świetnym narzędziem do budowania i rozwijania silnej marki osobistej.
Workbook „Jak napisać ebook, którego chcą twoi klienci” stworzyłam z myślą o biznesach, które pragną komunikować się ze swoimi odbiorcami za pomocą e-booka. Sądzę, że taka forma przekazu ma wielką moc zwłaszcza kiedy opierasz swój biznes o silną markę osobistą. Ponieważ buduje Twoją pozycję eksperta i może spełniać wiele funkcji w Twoim biznesie. Jakich? O tym więcej w workbooku!
Pamiętaj, świat na Ciebie czeka, kup workbook i działaj!


Kup teraz!
Workbook „Jak napisać e-book, którego chcą twoi klienci”
skuteczne narzędzie, dzięki któremu w końcu zrealizujesz swój cel!