12

kroków do określenia

osobowości marki

Budujesz mały biznes? A może startujesz z nowym produktem lub usługą?
Wciąż zastanawiasz się nad tym jak zaprezentować swoją markę światu?

Ten darmowy workbook pomoże Ci określić fundamenty oraz osobowość Twojej marki. 
Zrób 12 kroków razem z workbookiem i zacznij rozwijać swoją markę już dziś!

pobierz darmowy workbook

12 kroków do określenia osobowości marki

Pobierając woorkbooka zapisujesz się do newslettera i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Agnieszka Tomal Studio, w celu otrzymania informacji o oferowanych przez nią usługach, promocjach lub nowościach. Zgodę będziesz mogła w każdej chwili wycofać, a szczegóły związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

.

W czym pomaga poznanie osobowości marki

  • w budowaniu spójnego wizerunku
  • rozwijaniu strategii marki
  • daje pewność, że przekaz i wszystkie aspekty Twojej marki są integralne
  • pomaga w budowaniu zaufania i lojalności Twoich klientów
  • umacnia Twoje miejsce na rynku
  • jest siłą napędową w tworzeniu najlepszych strategii marketingowych, które będą skuteczne dla Twojego biznesu

Co znajdziesz w workbooku

Wiedza

Dowiesz się czym jest marka i jej osobowość oraz dlaczego określenie osobowości marki jest tak ważne.

l

Twoje działanie

12 specjalnie opracowanych pytań, które poprowadzą Cię przez proces określenia fundamentów Twojej marki, jej cech oraz sposobów zachowania.

Workbook możesz wydrukować i korzystać z wersji papierowej albo uzupełniać bezpośrednio w pliku. Zdecyduj jak wolisz.

O mnie

Pomagam kobiecym biznesom stworzyć wizualną oprawę marki, która pokazuje ich pasję i przyciąga idealnych klientów.

Od 15 lat zajmuję się projektowaniem grafiki. Corel Draw i Adobe Photoshop są dla mnie codziennością, jak kubek porannej kawy. Wierzę, że praca nad identyfikacją wizualną marki to coś więcej niż projekt logo. To głęboka praca z klientką nad tożsamością marki, jej osobowością i misją.

Workbook stworzyłam z myślą o kobiecych biznesach, w których najważniejsza jesteś Ty i Twój klient, i Wasza wzajemna relacja. Twoja osobista marka jest fundamentem Twojego biznesu.

Ten workbook poprowadzi Cię w 12 krokach przez proces odkrywania osobowości Twojej osobistej marki. Życzę Ci fascynującej podróży!

Agnieszka Tomal

pobierz darmowy workbook

12 kroków do określenia osobowości marki

Pobierając woorkbooka zapisujesz się do newslettera i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Agnieszka Tomal Studio, w celu otrzymania informacji o oferowanych przez nią usługach, promocjach lub nowościach. Zgodę będziesz mogła w każdej chwili wycofać, a szczegóły związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

.