
12 kroków do określenia
osobowości marki
Budujesz mały biznes? A może startujesz z nowym produktem lub usługą?
Wciąż zastanawiasz się nad tym jak zaprezentować swoją markę światu?
Wciąż zastanawiasz się nad tym jak zaprezentować swoją markę światu?
Ten darmowy workbook pomoże Ci określić fundamenty
oraz osobowość Twojej marki.
Zrób 12 kroków razem z workbookiem i zacznij rozwijać swoją markę już dziś!
pobierz darmowy workbook
Co znajdziesz w workbooku
Wiedza
Dowiesz się czym jest marka i jej osobowość oraz dlaczego określenie osobowości
marki jest tak ważne.
marki jest tak ważne.
Twoje działanie
12 specjalnie opracowanych pytań, które poprowadzą Cię przez proces określenia fundamentów Twojej marki, jej cech oraz sposobów zachowania.
Workbook możesz wydrukować i korzystać z wersji papierowej albo uzupełniać bezpośrednio w pliku. Zdecyduj jak wolisz.
W czym pomaga poznanie osobowości marki

- w budowaniu spójnego wizerunku
- rozwijaniu strategii marki
- daje pewność, że przekaz i wszystkie aspekty Twojej marki są integralne
- pomaga w budowaniu zaufania i lojalności Twoich klientów
- umacnia Twoje miejsce na rynku
- jest siłą napędową w tworzeniu najlepszych strategii marketingowych, które będą skuteczne dla Twojego biznesu
o mnie
Pomagam niewielkim kobiecym biznesom
stworzyć wizualną oprawę marki, która pokazuje
ich pasję i przyciąga idealnych klientów.
stworzyć wizualną oprawę marki, która pokazuje
ich pasję i przyciąga idealnych klientów.
Od 15 lat zajmuję się projektowaniem grafiki. Corel Draw i Adobe Photoshop są dla mnie codziennością, jak kubek porannej kawy.
Wierzę, że praca nad identyfikacją wizualną marki to coś więcej niż projekt logo. To głęboka praca z klientką nad tożsamością marki, jej osobowością i misją.
Workbook stworzyłam z myślą o małych kobiecych biznesach, w których najważniejsza jesteś Ty i Twój klient, i Wasza wzajemna relacja. Twoja osobista marka jest fundamentem Twojego biznesu.
Ten workbook poprowadzi Cię w 12 krokach przez proces
odkrywania osobowości Twojej osobistej marki.
