Gratuluję! Właśnie podjęłaś świetną decyzję. Niedługo się słyszymy!

 

Ale mam dla Ciebie jeszcze coś! 

Tylko teraz możesz zamówić workbook o wartości 97 zł
…za jedyne 47 zł!

Jak napisać
e-book, którego chcą twoi klienci

 

Ten workbook poprowadzi Cię krok po kroku i stworzysz e-book, na który czekają Twoi odbiorcy!

Nawet jak jeszcze nigdy tego nie robiłaś i nie masz pojęcia jak się zabrać za pisanie e-booka. Nawet jeśli Twoje poprzednie e-booki to była kompletna klapa.

Przekonaj się jak możesz ruszyć z miejsca, napisać e-book i cieszyć się z osiągniętego celu!

Regularna cena 97 zł

Cena regularna workbooka to 97 zł, oferta promocyjna jest przeznaczona dla klientów korzystających z indywidualnej konsultacji.

U

Oto co znajdziesz w workbooku

Z

Przekonasz się jak wiele zależy od Twojej motywacji. Odkryjesz co Ciebie motywuje do stworzenia e-booka i ruszysz do przodu!

Z

Zdecydujesz jaki cel ma pełnić Twój e-book, by był jak najbardziej wartościowy dla Twoich czytelników i jednocześnie wpisywał się w strategię Twojego biznesu.

Z

Pokażę Ci, jak stworzyć dobry konspekt e-booka, który przeprowadzi Twojego klienta z punktu A do B. Dzięki temu Twój klient od razu zobaczy efekt i będzie chciał więcej.

Z

Dostaniesz listę stron strategicznych, przykłady co konkretnie na nich zamieścić, by Twój e-book realizował Twoje biznesowe cele i rozwijał Twoją markę.

Z

Pokażę Ci, jak stworzyć świetną stronę "o autorze", nawet jeśli próbowałaś już wiele razy i nigdy nie byłaś zadowolona z efektu. Będziesz mogła wykorzystać ją nie tylko w e-booku, ale w innych miejscach, np. na swojej stronie internetowej.

Z

Dowiesz się czym jest numer ISBN, skąd go wziąć i czy go potrzebujesz.

Z

Poprowadzę Cię krok po kroku z punktu A do punktu B, dzięki czemu nawet jeśli dziś nie masz pojęcia jak zabrać się do pisania, to ten workbook Ci w tym pomoże.

Z

I wiele, wiele więcej!

50 stron, ponad 20 ćwiczeń praktycznych

Spis treści

Wstęp
Rozdział 1. Motywacja
Rozdział 2. Decyzja i cel
Rozdział 3. Zacznij pisać
Rozdział 4. Plan treści

Elementy uniwersalne
Twoje treści – konspekt
Twoje treści – pisanie i wyróżniki

Rozdział 5. Tytuł i nagłówki

Elektryzujący tytuł
Celne nagłówki rozdziałów

Rozdział 6. Strony strategiczne

Strona informacyjna
Strona „O autorze”
Strona CTA

Zakończenie

i

Zajrzyj do środka

Kim jestem

5

Nazywam się Agnieszka Tomal. Jestem grafikiem i coachem.

Pomagam kobiecym biznesom tworzyć wyjątkową oprawę graficzną marki osobistej, która pokazuje ich pasję, wartości i która przyciąga idealnych klientów. Jestem fanką e-booków. Wiem, że są świetnym narzędziem do budowania i rozwijania silnej marki osobistej.

5

Workbook „Jak napisać ebook, którego chcą twoi klienci” stworzyłam z myślą o biznesach, które pragną komunikować się ze swoimi odbiorcami za pomocą e-booka. Sądzę, że taka forma przekazu ma wielką moc zwłaszcza kiedy opierasz swój biznes o silną markę osobistą. Ponieważ buduje Twoją pozycję eksperta i może spełniać wiele funkcji w Twoim biznesie. Jakich? O tym więcej w workbooku!

Pamiętaj, świat na Ciebie czeka, kup workbook i działaj!

|

Agnieszka przeprowadziła wyzwanie, w ramach którego przedstawiła 3 kroki do stworzenia własnego e-booka. W ramach wyzwania przesyłała materiały pdf, w których zawarty był ogrom pomocnych informacji. Dzięki wyzwaniu zmotywowałam się do działania i stworzyłam swojego mini e-booka. Agnieszka pokazała, że wystarczą tylko 3 kroki, a najważniejsze jest nasze działanie. Polecam serdecznie!

Ewelina

Właśnie skończyłam pracę z Twoim kursem - ebookiem i poczułam potrzebę podzielenia się z Tobą moją refleksją: to było najbardziej wartościowe, przydatne i przyjemne w odbiorze, co pobrałam bezpłatnie w ciągu ostatnich lat. Podzieliłaś się bardzo cennymi wskazówkami, z niektórych skorzystałam już, na niektóre wiem, że przyjdzie czas. Dziękuję!

Justyna Karpińska

Kup teraz!

Workbook „Jak napisać e-book, którego chcą twoi klienci”
skuteczne narzędzie, dzięki któremu w końcu zrealizujesz swój cel!

Tylko teraz aż o 50% taniej!