Zadałam Wam niedawno pytanie, co jest najważniejsze w podejmowaniu decyzji o współpracy z osobą lub firmą, która ma zająć się graficzną stroną Waszego przedsięwzięcia. Blisko 60 % z Was odpowiedziało, że najważniejsze jest portfolio, bo chcecie wiedzieć jak dana osoba czy firma pracuje i jakie projekty już przygotowała.

Uważam, że to bardzo słuszne, bo portfolio bardzo dużo może powiedzieć o możliwościach projektanta. O jego stylu pracy i podejściu do podejmowanych projektów.

Idąc za Waszą podpowiedzią także pokazuję Wam swoje prace.

Dzisiaj chcę zaprezentować fantastyczną markę odzieżową dla najmłodszych UlaLa.

Miałam przyjemność tworzyć całą identyfikację wizualną marki poczynając od palety barw poprzez dobór fontów, logo, zestaw ikon. Na etykietach i wszywkach kończąc.

Z właścicielką marki UlaLa zaczęłyśmy od ustalenia co jest głównym przesłaniem marki i stworzeniem tablicy inspiracji – moodboard’u.


Po opracowaniu palety kolorów, zestawu fontów (czcionek) przyszła pora na logo i pozostałe elementy identyfikacji w tym ikony informacyjne jak prać ubranka. Zobacz efekty naszej współpracy.

Logo wersja podstawowa. 

Logo wersja uproszczona, monochromatyczna.

Ikony informacyjne zaprojektowane specjalnie dla marki UlaLa do zastosowania na metkach wszywanych do ubranek.

Logo na wizytówce, plus element serduszka jako znak wspierający rozpoznawalność marki.

Zawieszki z logo marki UlaLa

Jestem bardzo ciekawa co sądzisz o tym projekcie. Koniecznie podziel się swoją opinią w komentarzu!