12 kroków do określenia

osobowości marki

Budujesz mały biznes? A może startujesz z nowym produktem lub usługą?
Wciąż zastanawiasz się nad tym jak zaprezentować swoją markę światu?

Ten darmowy workbook pomoże Ci określić fundamenty
oraz osobowość Twojej marki.

Zrób 12 kroków razem z workbookiem i zacznij rozwijać swoją markę już dziś!

pobierz darmowy workbook

Co znajdziesz w workbooku

Wiedza

Dowiesz się czym jest marka i jej osobowość oraz dlaczego określenie osobowości
marki jest tak ważne.
l

Twoje działanie

12 specjalnie opracowanych pytań, które poprowadzą Cię przez proces określenia fundamentów Twojej marki, jej cech oraz sposobów zachowania.
Workbook możesz wydrukować i korzystać z wersji papierowej albo uzupełniać bezpośrednio w pliku. Zdecyduj jak wolisz.

W czym pomaga poznanie osobowości marki

  • w budowaniu spójnego wizerunku
  • rozwijaniu strategii marki
  • daje pewność, że przekaz i wszystkie aspekty Twojej marki są integralne
  • pomaga w budowaniu zaufania i lojalności Twoich klientów
  • umacnia Twoje miejsce na rynku
  • jest siłą napędową w tworzeniu najlepszych strategii marketingowych, które będą skuteczne dla Twojego biznesu

o mnie

Pomagam niewielkim kobiecym biznesom
stworzyć wizualną oprawę marki, która pokazuje
ich pasję i przyciąga idealnych klientów.

Od 15 lat zajmuję się projektowaniem grafiki. Corel Draw i Adobe Photoshop są dla mnie codziennością, jak kubek porannej kawy.
Wierzę, że praca nad identyfikacją wizualną marki to coś więcej niż projekt logo. To głęboka praca z klientką nad tożsamością marki, jej osobowością i misją.

Workbook stworzyłam z myślą o małych kobiecych biznesach, w których najważniejsza jesteś Ty i Twój klient, i Wasza wzajemna relacja. Twoja osobista marka jest fundamentem Twojego biznesu.

Ten workbook poprowadzi Cię w 12 krokach przez proces
odkrywania osobowości Twojej osobistej marki.

pobierz darmowy workbook